FIREMNÍ SEMINÁŘE - ÚSPĚŠNÝ PROFESIONÁLNÍ IMAGE

Motto: Úspěch a uznání jsou věčnou touhou každého člověka. Dospělým a úspěšným se stává pouze ten, kdo se sám stará o svůj rozvoj. Všechny seriózní firmy pracují na svém image.




Image je nedílnou součástí každé organizace, ať se jedná o velké sdružení, malou společnost nebo o firmu s několika zaměstnanci.
Jak chcete, abyste působili? Profesionálně, úspěšně, kreativně, přátelsky, kompetentně, tradičně, spolehlivě…? Jste přesvědčeni, že Vaši zaměstnanci odpovídají této představě? Vždyť stačí několik vteřin na zjištění, kdo jste, jaká je Vaše firma a co můžete nabídnout! Ne nadarmo se říká, že image je primární formou komunikace.

Seminář je určen zejména:
  • manažerům, pracovníkům v prodeji, v administrativě
  • lidem, kteří reprezentují firmu a jsou v přímém kontaktu se zákazníky
  • osobnostem veřejného života
Cíle programu:
  • vytvářet vlastní profesionální styl v jednotě s firemním image nebo v souladu s potřebami jednotlivce
  • působit vždy profesionálním, úspěšným a kreativním dojmem
  • maximálně rozvinout schopnosti a dovednosti poradenského servisu pro zákazníky
  • zvýšit sebevědomí


Ženy
osobní profesionální styl a image firmy
spirála úspěchu
barvová typologie
proporcionální testy a ideální střihy oblečení
zásady tvorby profesionálního šatníku
líčení a barva vlasů
doplňky
přitažlivý vzhled pro neformální příležitosti
Muži
psychologie oděvu
osobní profesionální styl a image firmy
profesionální image a úspěch
barvová typologie
ideální střihy oblečení
zásady tvorby profesionálního šatníku
úprava obličeje
doplňky pro muže
neformální oblečení
Seminář poskytuje posluchačům dostatečné množství informací a praktických ukázek k tomu, aby poznal, jaké barvy, střihy a styl oděvu jsou pro něj nejvhodnější, jak ušetřit čas a peníze při nákupu oblečení a doplňků a toto vše propojit se zásadami profesního šatníku.
Každý účastník obdrží rozsáhlé pracovní materiály, osobní kartu se škálou nejvhodnějších barev pro šatník profesionální i neformální., individuální přístup v oblasti stylu oblečení, líčení u žen a návrh celkové úpravy zevnějšku.

Rozsah: 8- 18 hodin, výklad, konzultace, praktické ukázky a zpětná vazba umožňující odstranění chyb a chybných návyků při tvorbě profesionálního image.
Počet posluchačů: optimum 10 posluchačů.
Případný servis: po třech týdnech konzultace.
Cena: smluvní, vycházející ze specifických požadavků objednavatele.
Reference:

  • Další vzdělávání dospělých
  • Hospodářská komora Plzeň
  • Optika AXIS
  • Škoda a. s.
  • Ford Praha
  • Generali pojišťovna